We zijn in het land van de olifanten Laos! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Michelle Couwenberg - WaarBenJij.nu We zijn in het land van de olifanten Laos! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Michelle Couwenberg - WaarBenJij.nu

We zijn in het land van de olifanten Laos!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 April 2009 | Laos, Luang Prabang

Hoi hoi,

Gisteren avond zijn we aangekomen in Luang Prabang Laos. We zitten hier in een guesthouse aan de Mekong. Het is een touristische stad met veel Franse invloeden. Lekker stokbrood en croisantjes eten!!

Vandaag doen we het rustig aan. We hebben net twee fietsen gehuurd en gaan zo de stad met de fiets bekijken. In Nederland fietsen we nooit hahaha.

Morgen gaan we naar de watervallen en waarschijnlijk naar een olifanten kamp. De excursies zijn hier wel veel duurder dan in Cambodja en Vietnam. Een hele dag kost 40 USD p.p.

Mijn telefoon kan hier geen netwerk vinden. Dus, ik ben niet telefonisch te bereiken. Ik laat wel weer weten als ik weer kan SMS mam.

Frank heeft geprobeerd om foto's op deze site te zetten, maar het lukt niet. Zijn computer loopt de hele vast. En daar wordt hij ook niet vrolijker van. Dus, misschien de volgende keer!!

Veel groetjes vanuit Laos,

Liefs, Frank en Michelle

• 07 April 2009 - 12:01

Janenkitty:

doe de groeten aan dombo en eet smakelijk. kusjes

• 07 April 2009 - 12:59

Frans En Corry.:

Ga je ook op zo'n grijze rug? Dat zal leuk zijn.
    Veel plezier verder.
    Liefs uit Berkel-Enschot.

• 07 April 2009 - 15:15

Robert:

leuke foto's, alleen een beetje wazig ;)

heel veel plezier bij de excursies en natuurlijk de rest van de vakantie!

• 07 April 2009 - 17:02

Marigje:

He Frank en Michelle,

Fijn om te lezen dat alles zo goed bevalt! Ben blij dat we zo kunnen volgen wat jullie allemaal meemaken!

Dikke kus uit Wolluk

• 08 April 2009 - 08:57

Johan Van De Ven:

Er leuk om eigelijk de reis van Frank en Michelle via de web te volgen.
    Toch wens ik jullie nog een prettige reis, en zal zeker regelmatig op Internet kijken.

• 08 April 2009 - 11:36

Renske:

he meis en Frank,

fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    Ik had je ook nog een sms-je gestuurd, hoop dat je die gekregen hebt.

Nou, nog maar een keer fijne reis en tot snel.....want de tijd vliegt!!!

xxx

• 08 April 2009 - 20:29

De Wolf:

Paardenvijgen,

Kikke reis tot nu toe zo te horen, relaxed hoor. Ben benieuwd naar de verhalen.

Greetz uit B-E, Wolf en Noortje

• 09 April 2009 - 17:08

Tante Elly :

Te gek, daar.
    Geniet er maar van!!!!
    xxx.jes van ons.

• 09 April 2009 - 21:15

Rinus:

He luitjes mooi daar he en toch de foto's er op zie je Frank de aanhouder is de winnaar Adri vandaag RDW controle gehad alles OK, kenteken FH platen weer terecht lag in auto in de showroom verder alles goed met jullie geen Race PPRRrrr gehad, in Oisterwijk is alles prima, voor Gerrie een KA gekocht van Soons de gele van 2005, Robbert broertje van Michelle heeft voorbumper in elkaar gereden. Gr Rinus en Gerrie en Team Oisterwijk

• 10 April 2009 - 16:58

Ans En Mart Vd Wiel:

Hoi Frank en Michelle
    Moet jij daar geen auto's verkopen? Of zijn jullie lekker samen aan het genieten van de mooie natuur en het mooie weer.
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier. Gr. Ans en Mart.

• 11 April 2009 - 13:04

Familie Van Kessel:

Hey Frank en Michelle,
    We blijven trouw jullie verhalen lezen! Erg leuk om te horen wat jullie aan de andere kant van de wereld allemaal beleven... Hier in Velddriel kom je nooit tijd te kort hoor;) Is toch niks te beleven haha. Hoe was het in het olifantenkamp? Geniet ervan!! xxx van de kessels

• 12 April 2009 - 09:06

Kokkie (ton):

He vakantiegangers, is het een beetje vol te houden daar.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.